ମୋ ଉତ୍କଳ ମୋ ଉତ୍କଳ
ଭାରି ପଲା ମାତ୍ର ରୁହଇ ତଳକୁ ଭୋଗନ୍ତି ଆପଣା ମାନ୍ୟ ଜନ୍ମ ମୄତ୍ୟୁ ଦୁଇ ଆଦି ଅନ୍ତ ସତ୍ୟ ଅସ୍ଥା ଭାରି ପଲା ମାତ୍ର ରୁହଇ ତଳକୁ ଭୋଗନ୍ତି ଆପଣା ମାନ୍ୟ ଜନ୍ମ ମୄତ୍ୟୁ ଦୁଇ ଆଦି ଅନ୍ତ ସତ...
ଦେଖ ପୁଣି କିଏ ମାଡ଼ି ମାଡ଼ି ଆସେ ଆମ ସୀମାରେଖା ଟପି ବିଚ୍ଛିନ୍ନାଞ୍ଚଳ ରେ ବ୍ୟବଛେଦ ହୁଏ ଦେଖ ଆମ ଭାଷା ଲିପି ନ... ଦେଖ ପୁଣି କିଏ ମାଡ଼ି ମାଡ଼ି ଆସେ ଆମ ସୀମାରେଖା ଟପି ବିଚ୍ଛିନ୍ନାଞ୍ଚଳ ରେ ବ୍ୟବଛେଦ ହୁଏ ଦେ...
ପରମ ର ଅସ୍ପଷ୍ଟ ସେ ଆହ୍ୱାନ ଭିତରେ, ବିଭୁତ୍ୱତା ର ନିଶା ବାଜି ମାରେ, ଈହକ୍ରାନ୍ତି ଅନ୍ତେ ଫେରିବା ପଥ ପରମ ର ଅସ୍ପଷ୍ଟ ସେ ଆହ୍ୱାନ ଭିତରେ, ବିଭୁତ୍ୱତା ର ନିଶା ବାଜି ମାରେ, ଈହକ୍ରାନ୍ତି ଅନ୍ତେ ଫେ...
କାଳେ କାଳେ ଅଭିମାନିନୀ ତ ଆମ ଜାତିଟା ଭୁଲି ଯାଉ ସବୁ ଖ୍ୟମାକରୁ ସବୁ ଦୋଷ ପଦିଏ,ବିଶ୍ୱାସୀ କଥାରେ....... କାଳେ କାଳେ ଅଭିମାନିନୀ ତ ଆମ ଜାତିଟା ଭୁଲି ଯାଉ ସବୁ ଖ୍ୟମାକରୁ ସବୁ ଦୋଷ ପଦିଏ,ବିଶ୍ୱା...
ନରନାରୀ ଏକା ନୂହେଁ କାହାର ସ୍ଥିତି ସମ୍ଭବ, ଦୁହେଁ ପରା ଦୁହିଁଙ୍କର ଲାଗି ଅମୂଲ୍ଯ ବୈଭବ ନରନାରୀ ଏକା ନୂହେଁ କାହାର ସ୍ଥିତି ସମ୍ଭବ, ଦୁହେଁ ପରା ଦୁହିଁଙ୍କର ଲାଗି ଅମୂଲ୍ଯ ବୈଭବ